Cennik pozycjonowania

Napisz do nas w celu otrzymania bezpłatnej wyceny pozycjonowania stron internetowych. Wycena jest niezobowiązująca i przygotowana indywidualnie według Twoich potrzeb!

Modele rozliczeń jakie proponujemy to płatność w abonamencie oraz płatność za efekt.

Płatność w abonamencie

Przykładowe ceny pozycjonowania za 1 miesiąc

Działania Plan Srebrny Plan Złoty Plan Platynowy
Cena  499 zł 699 zł  1199 zł
Optymalizacja strony checked-1 checked-1 checked-1
Doradztwo w wybraniu słów kluczowych checked-1 checked-1 checked-1
Maksymalna liczba fraz pozycjonowanych 15 20 30
Pozyskiwanie linków pozycjonujących checked-1 checked-1 checked-1
Ilość wpisów w katalogach 10 15 20
Wpisy w ramach marketingu szeptanego 10 15 20
Monitoring pozycji fraz kluczowych checked-1 checked-1 checked-1
Podpięcie Google Search Console i reakcja na komunikaty checked-1 checked-1 checked-1
 Google Analytics checked-1 checked-1 checked-1
 Usuwanie filtrów checked-1 checked-1 checked-1
 Prowadzenie profilu na Facebbok pacman pacman 5 wpisów i 20 działań
 Prowadzenie profilu na Google+ pacman pacman 5 wpisów
 Prowadzenie profilu Twitter pacman pacman 5 wpisów
 Analiza i zdobywanie najlepszych linków konkurencji checked-1 checked-1 checked-1

Płatność za efekt

W tej formie rozliczenia opłaty naliczane są tylko za dni w których poszczególne frazy znajdują się na pierwszej stronie wyników w Google. Ceny za pozycje poszczególnych fraz określane są podczas indywidualnej wyceny i zostają wpisane do umowy, tak więc dokładnie wiesz jaki będzie koszt pozycjonowania.

Przykładowe miesięczne ceny pozycjonowania.

Miesięczna liczba wyszukań w Google Pozycja większa od 10 Pozycja 7-10 Pozycja 4-6 Pozycja 1-3
0-50 0 zł 30 zł 35 zł 40 zł
51-150 0 zł 45 zł 50 zł 55 zł
151-350 0 zł 65 zł 70 zł 85 zł
351-700 0 zł 85 zł 95 zł 100 zł
701-2000 0 zł 110 zł 120 zł 130 zł
2001-4000 0 zł 150 zł 160 zł 170 zł
4001-6000 0 zł 200 zł 230 zł 300 zł
ponad 6000 0 zł Napisz po indywidualną wycenę

Napisz do nas w celu otrzymania indywidualnej wyceny. Prześlij nam frazy kluczowe (jeśli posiadasz), adres strony, informacje o grupie docelowej, obszar działania, a zaproponujemy najlepsze dla Ciebie rozwiązanie.