Kubki reklamowe – dlaczego warto w nie zainwestować

Kubki reklamowe – dlaczego warto w nie zainwestować

26 lutego 2020 0 przez admin

Śmiało można stwierdzić, że cała przygoda z firmowymi gadżetami reklamowymi zaczęła się od spersonalizowanych kubków. Jest to jeden z najstarszych sposobów reklamy, który pomimo narastającej konkurencji ze strony innych gadżetów, wciąż bardzo dobrze się sprawdza. Kubki reklamowe zawsze będą przynosić oczekiwane efekty – bez względu na profil twojej firmy, twoi klienci zawsze będą korzystać z tego gadżetu. Dlaczego? Każdego dnia piją kawę, herbatę, sok – możesz więc sprawić, że za każdym razem – z każdym łykiem będą myśleć o twojej firmie.

Możliwości reklamowe kubków z nadrukiem

Kubki reklamowe mogą przybrać różną formę – ty decydujesz o wielkości, formie oraz kolorze. Ze względu na większą powierzchnię reklamową, możesz – oprócz logotypu swojej firmy na kubku umieścić dodatkową grafikę lub tekst – co zwiększy działanie promocyjne naszego gadżetu. Kubki nie bez powodu zostały okrzyknięte jednym z najlepszych gadżetów reklamowych – warte są więc każdej wydanej złotówki!

Kubki reklamowe – do wyboru, do koloru

Wybierając kubek reklamowy możesz wziąć pod uwagę różne kryteria. Możesz wybrać tradycyjne kubki lub postawić na coś bardziej klasycznego – na przykład na spersonalizowane filiżanki reklamowe. Byłby to świetny gadżet dla klientów premium, którzy chcą się czuć wyjątkowo. Filiżanka z logiem firmy jest prestiżowa i ‘łechta’ ego klienta – nawet jeśli na co dzień nie korzysta z zastawy tego typu. Wśród gadżetów reklamowych, mamy także bardziej innowacyjne odsłony promocyjnych kubków. Mowa o klubkach full kolor oraz kubkach magicznych, które zmieniają wygląd pod wpływem gorącej/zimnej wody. Dużą popularnością cieszą się również kubki termiczne oraz termosy, które bardzo dobrze utrzymują temperaturę – sprawdzają się zarówno na co dzień, jak i w czasie wyjazdów. Firmy, których znaczną część klientów stanowią mężczyźni, często decydują się na firmowe kufle czy piersiówki – na nich również można umieścić nadruk z logiem twojej firmy.

Dopasuj kubek do swojej firmy

Szeroki asortyment ‘kubkowych’ gadżetów daje nam mnóstwo możliwości – możemy dopasować wielkość oraz wygląd, do profilu naszej firmy. Warto zadbać o to, aby kubek czy szklanka reklamowa już na pierwszy rzut oka, kojarzyła się konsumentom z naszą firmą. Jeśli twoje logo jest czerwone to idealnym wyborem będzie czerwony kubek! Pamiętaj – gadżet promocyjny ma przypominać klientom o twojej firmie, a odpowiednia personalizacja przyniesie o wiele większe korzyści, niż przypadkowy projekt. Warto skorzystać z pomocy grafika, który zwizualizuje twoje pomysły – nie zawsze to co mamy w głowie, dobrze wygląda w rzeczywistości. Gadżet reklamowy ma być nie tylko ładny, ale też funkcjonalny – pamiętaj o tym w czasie projektowania! Kubki reklamowe były i zawsze będą najlepiej sprzedającymi (twoją firmę) gadżetami – warto więc w nie zainwestować!