Grupa Eura7 świętuje 25-lecie działalności
30 grudnia 2024Grupa Eura7 obchodzi 25. urodziny, ciesząc się z osiągnięć, które przez ostatnie ćwierć wieku kształtowały polski rynek marketingu i technologii.
Zaczęło się od małej agencji reklamowej
Założyciel Grupy Eura7, Łukasz Wołek, rozpoczynając studia na kierunku Automatyka na AGH, nie przewidywał, że jego mała agencja tworząca strony WWW stanie się jednym z liderów polskiego rynku marketingowego. Dziś Grupa Eura7 to nowoczesny ekosystem, który tworzą: software house Eura7, kreatywna agencja reklamowa abanana oraz specjalizująca się w programach lojalnościowych spółka Viscale. Dodatkowo, firma zainwestowała w startup Nofsza, który dostarcza integracje systemowe dla loterii promocyjnych.
Łukasz Wołek wspomina: „Kiedy 15 grudnia 1999 roku zakładałem firmę, tworzącą strony internetowe, nie mogłem przewidzieć, że stanie się ona jednym z liderów polskiego rynku marketingowego opartym wyłącznie na rodzimym kapitale”. Już od początku firma stawiała na innowacyjność i rozwój talentów. W 2009 roku, jako jedni z pierwszych w branży, wprowadziliśmy marki do mediów społecznościowych, takich jak Verbena i Góralki.
Rozwój marketingu i integracja reklamy ze sztuczną inteligencją
Obecnie nasze działania badawczo-rozwojowe koncentrują się na integracji sztucznej inteligencji z procesami i produktami. Przykładem jest Viscale Box – zautomatyzowany program lojalnościowy B2B, który opiera się na algorytmach AI i wyznacza nowy standard efektywności.
Maks Michalczak, Head of PR and Content Marketing, podkreśla: „Ćwierćwiecze działalności to nie tylko okazja do świętowania, ale również motywacja do dalszego rozwoju. Z niecierpliwością czekamy na kolejne wyzwania i projekty, które pozwolą nam i naszym klientom wyprzedzać cyfrowe innowacje”.
Grupa Eura7 nie ustaje w dążeniu do umocnienia swojej pozycji jako strategiczny i innowacyjny gracz rynkowy. W najbliższych latach firma planuje rozwój funkcjonalności Viscale Box, poszerzenie oferty o rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji oraz tworzenie zintegrowanych ekosystemów marketingowych, które zapewnią markom bezpieczne i efektywne działania w cyfrowym świecie.
Grupa Eura7 to nie tylko agencja reklamowa i strony internetowe
Warto dodać, że w 2020 roku Grupa Eura7 stworzyła spółkę córkę Viscale, wyspecjalizowaną w programach lojalnościowych, a w 2021 roku zainwestowała w warszawską firmę Nofsza, specjalizującą się w loteriach promocyjnych. Agencja kreatywna abanana, wydzielona z Eura7 w 2012 roku, realizuje kampanie reklamowe z naciskiem na internet oraz estetyczne, strategiczne podejście do komunikacji.
W kolejnych latach Grupa Eura7 będzie kontynuować swoją misję, łącząc marketingowe narzędzia z nowoczesnymi technologiami, realizując cele biznesowe klientów i wpływając na wzrost efektywności działów marketingowych.