Pierwszy sklep interetowy – od czego zacząć?

Pierwszy sklep interetowy – od czego zacząć?

30 marca 2020 0 przez admin

Elektroniczny handel to młody, ale za to szybko rozwijający się dział handlu detalicznego. Wiele sklepów stacjonarnych prowadzi również sprzedaż w Sieci, jednak ostatnio powstało równie dużo sklepów, które od początku działają tylko w internecie. Cały ten obszar dynamicznie się rozwija. Dziś każdy, kto posiada łącze internetowe, chociaż raz zrobił zakupy on line. Najczęściej jest to jednak stała praktyka i wszystko wskazuje na to, że ten sposób robienia zakupów będzie coraz powszechniejszy.

Czy zakładanie sklepu internetowego jest trudne?

Mimo, że w ostatnich czasach powstało wiele sklepów internetowych, to i tak obserwujemy stały trend wznoszący. Nawet gdy na pierwszy rzut oka wydaje się, że podaż danego towaru zrównoważa popyt, to i tak najczęściej nowe przedsięwzięcia tego typu odnoszą sukces. Dlaczego tak się dzieje? To po prostu znak czasów. Klienci są coraz bardziej wymagający a jednocześnie cenią swój własny czas. Wybieranie produktów przed monitorem, w ciszy własnego mieszkania, daje im niepowtarzalny komfort. Same zakupy trwają krócej a jednocześnie dostępnych jest o wiele więcej informacji o produkcie. Nie do przecenienia jest łatwa procedura zakupu i ewentualnego zwrotu.

Sprzedający również mają nowe możliwości. Nie trzeba być informatykiem, żeby prowadzić sklep w Sieci. Powstają specjalne platformy, które dbają o to, by sklep działał bez problemów. Każdy, kto planuje tego rodzaju działalność, powinien rozważyć sklep na Shoper platformie. Jest to miejsce, gdzie każdy początkujący w e-biznesie, znajdzie pełne, profesjonalne wsparcie, takie jak:

  • proste i przyjazne odbiorcy aplikacje, które stworzone są pod potrzeby konkretnego sklepu.
  • narzędzia dotyczące najpopularniejszych płatności a także aplikacje pozwalające integrować się ze stronami typu Ceneo, Allegro czy Subiekt.
  • integracja z głównymi firmami kurierskimi.
  • aplikacje pozwalające na wystawianie opinii.

Dodatkowo, posiadanie sklepu na platformie Shoper, to całodobowe wsparcie techniczne. W razie nieprzewidzianych problemów, można liczyć na szybką i sprawną pomoc.

Zalety e-biznesu

 Niezaprzeczalną zaletą sprzedawania w internecie jest możliwość dotarcia do nieograniczonej liczby klientów. Ponadto niektóre koszty są o wiele mniejsze niż w przypadku handlu stacjonarnego. I nie chodzi tutaj tylko i wyłącznie o koszt wynajmu powierzchni sklepowej. To przede wszystkim mniejsze koszty zatrudnienia pracowników. W początkowej fazie działalności wiele rzeczy można zrobić osobiście. Dodatkową zaletą jest wybór pory i czasu własnej pracy.