Pozycjonowanie w Google UK

Pozycjonowanie w Google UK

8 listopada 2018 1 przez admin

W dzisiejszych czasach prowadzenie działalności na rynkach zagranicznych jest normą. Wielu Polaków otwiera swoje usługi na rynek polski i brytyjski. Dlatego warto sprawdzić, jak pozycjonować się w brytyjskim Google, aby sprawnie i tanio rozpromować swoją działalność w tamtym regionie.

SEO po angielsku

Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją wielką, angielską przygodę, po założeniu strony internetowej lub sklepu, musisz wiedzieć, że czas rozpocząć wszystkie najważniejsze reakcje marketingowe: stworzenie i wykupienie profesjonalnej kampanii Adwords, założenie profilów społecznościowych, mailing oraz oczywiście optymalizacja.

Pozycjonowanie w Wielkiej Brytanii znacznie różni się od rodzimego pozycjonowania. Aby miało sens, należy wykupić rozszerzenie domeny dedykowane dla danego kraju, w naszym przypadku *.uk. Posiadanie takiej domeny spowoduje, że Google automatycznie skieruje ją dla Wielkiej Brytanii.

Bardzo ważny jest język

Google akceptuje wyłącznie prawidłowe i wartościowe treści, a więc twój angielski musi być nienaganny. Jeśli posiadasz już eksperckie artykuły, poproś o pomoc tłumacza, który zajmie się nimi profesjonalnie.

Masz możliwość zainstalowania na stronie różnych wersji językowych. To dobre rozwiązanie, ale wyłącznie wtedy, gdy nie korzystasz z gotowego tłumacza Google.

Strona responsywna

Brytyjczycy znacznie częściej niż Polacy korzystają z tabletów i smartfonów, dlatego twoja strona powinna mieć wersję mobilną, dopasowaną na wszystkie możliwe platformy.

Konkurencyjność

Jeśli chcemy pozycjonować w UK, musimy przygotować się na mocną konkurencję. Chcąc pozycjonować na rynek brytyjski należy być wyposażonym w większe zasoby nie tylko finansowe, ale również czasowe. Przed stworzeniem strony powinno przeanalizować się słowa kluczowe pod wyszukiwarkę Google.uk. Prawdopodobnie będzie tak, że podczas analizy spotkamy strony z wypracowaną przez wiele lat pozycją, z którą ciężko będzie się nam mierzyć.

Słowa kluczowe

Tworząc nowe treści do optymalizacji strony internetowej należy skupić się zarówno na najbardziej popularnych frazach, jak i na long tailach – pomoże to dotrzeć do szerszego kręgu zainteresowanych naszymi usługami.

Wyszukując frazy kluczowe, nigdy nie decyduj się na proste tłumaczenia z przeglądarki. Język angielski posiada wiele idiomów, wyrażeń potocznych i związków wyrazowych charakterystycznych dla danego regionu, więc celując w rynek weź to pod uwagę.

Spróbuj podpatrzeć konkurencję – z pewnością wiele się od nich dowiesz i nauczysz. Po prześledzeniu zawartości konkurencyjnych stron dowiesz się, na jakie frazy kluczowe są linkowane, zgodnie z ich „zawodowym” pochodzeniem.

Artykuł powstał przy wsparciu Alfamedio LTD – pozycjonowanie stron UK.